Četiri razloga zašto su promotivni kišobrani omiljeni reklamni materijal
Promotivni kišobrani predstavljaju reklamni materijal za svako poslovanje.
Proleće je konačno došlo. Topli sunčevi zraci ispunili su dane, dok procvetale bašte ne ostvaljaju ravnodušnim slučajne prolaznike. Čini se da je omiljeno godišnje doba ispunilo vedrim raspoloženjem svaki kutak grada.
Nažalost, proleće donosi i ne tako divne trenutke. Česte kiše karakteristične su za ovo doba godine, pa su kišobrani obavezni aksesoar kako dama, tako i jačeg pola. Zato ne čudi što su postali pravi modni hit.
Međutim, kišobrani su mnogo više od dizajniranog detalja. Oni su, ujedno, moćni promotivni materijal u poslovnom svetu. Ovu činjenicu potvrđuju i najnovija istraživanja. Naime, čak 45 odsto potrošača poseduje bar jedan brendirani model.
Zašto su promotivni kišobrani savršeni korporativni pokloni otkriva vam u ovom blogu Kairos Birooprema.
Promotivni kišobrani su funkcionalni
Bez obzira da li ste dete ili starija osoba, kada počne da pada kiša, svi tražimo zaštitu ispod velikog kišobrana. Ukoliko kišni dani potraju, mnogi zaposleni omiljeni kišobran čuvaju u kancelariji, kako bi bili sigurni da ih pljusak neće iznenaditi u povratku sa posla.
Upravo tako izloženi promotivni kišobrani igraju važnu ulogu u reklami. Nemojte da zaboravite da je kancelarija mesto okupljanja klijenata, pa će vaš logo, čak i na sklopljenom kišobranu, privući pažnju.
Promo kišobrani su dugotrajni
Reklamni kišobrani su napravljeni od visokokvalitetnog materijala, tako da mogu izdrže nalete vetra i druge vremenske nepogode.
Iako je njihov prosečni životni vek 14 meseci, kišobrani mogu da traju mnogo duže. Zapravo, statistički podaci su pokazali da više od 59 odsto kupaca koristi jedan promo kišobran dve i više godina. Dok većina promotivnih artikala traje, u najboljem slučaju, samo nekoliko meseci.
Imajući u vidu trajnost, možemo slobodno da kažemo da su promotivni kišobrani ekonomski isplativa reklama. Sa njima nemate dodatnih ulaganja, kao što je to slučaj kod reklame na bilbordu ili u novinama.
Takođe, promotivni kišobrani su dostupni u različitim modelima, oblicima i veličinima. Pa ćete vrlo lako pronaći onaj čija cena odgovara vašem budžetu i planiranoj marketing strategiji.
Promotivni kišobrani pružaju veliku vidljivost
Promotivni kišobrani predstavljaju mobilnu reklamu, jer prelaze stotine i stotine kilometara, ne samo u jednom mestu, već i u drugim gradovima. To znači da će vaš logotip i marketing poruka biti vidljivi gde god se klijent pojavi. Samim tim veća je verovatnoća da dobijete nove potrošače.
Verovali ili ne, vašu reklamu na samo jednom personalizovanom kišobranu tokom njegovog veka trajanja videće preko 1.000 ljudi. Upravo ova rasprostranjenost je jedan od glavnih razloga zašto mnoge kompanije rado koriste kišobrane kao reklamni materijal.
Kišobrani pružaju veliku površinu za rad
Sklopivi ili ne – svi promotivni kišobrani imaju dovoljno prostora da pored pored logotipa istaknete i zanimljivu poruku ili grafički prikaz. Budite kreativni, neka atraktivni print na vašem kišobranu izmami osmeh slučajnim prolaznicima. Jer, jedino živim bojama možete da se izdvojite u sivom, kišnom danu. Na taj način obezbedićete bolju prepoznatljivost svom brendu.
Veliki izbor različitih vrsta promotivnih kišobrana pronaći čete u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.
Pingback: Gubici u poslovanju bez promotivnog materijala || Kairos Birooprema
Pingback: Jesenji promo proizvodi - U čemu se sastoje? || Kairos Birooprema
Pingback: Reklamni materijal za penzionere || KAIROS BIROOPREMA
Pingback: Promo kišobrani sa štampom-Najjpopularniji promotivni materijal || KAIROS